מומחה לינקדאין: עצות לבניית פרופיל הלינקדאין שלכם ממומחה
ברוכים הבאים, זהו מאמר נוסף וחדש על לינקדאין באתר, היום נדבר על סודות לינקדאין ונקבל טיפים ישירות ממומחה ללינקדאין.
נתחיל מההתחלה, למי שלא התעורר פרופיל לינקדאין הוא כבר לא פריבילגיה – הוא חובה למחפשי עבודה ב 2024.
מומחה לינקדאין חושף: כך פרופיל איכותי יסייע לך להתקבל לעבודה
לאיכות הפרופיל בלינקדאין יש השפעה קריטית על האפשרות שלכם למצוא עבודה או לכל הפחות לקבל הזמנה לראיון עבודה.
לכן, אני רוצה לשתף אתכם בטיפים מעשיים שיעזרו לכם לבנות פרופיל מקצועי ואיכותי, אני מזמין אתכם לקרוא עד הסוף ואפילו לעבוד עם חשבון הלינקדאין שלכם בעוד מסך ולעבור אחרי ההוראות “אחד אחד”.
המאמר יהיה פרקטי, מקיף ומלא דוגמאות, במקרה הזה נשתמש באורן, מנהל פרוייקטים שמחפש עבודה ולכן הוא פתח פרופיל לינקדאין.
בואו נתחיל, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לחשוב טוב מאוד מה המטרה שלכם.
ברגע שיש לכם מטרה מול העיניים ככה תוכלו להשיג אותה יותר מהר, בלינקדאין, הדיוק מאוד חשוב וזה יבוא לידי ביטוי בפיתוח הפרופיל, ביצירת הקשרים וביצירת התוכן.
מילות מפתח – הדרך לשפר את פרופיל הלינקדאין שלכם
בהתאם למטרה שהגדרתם, חקרו מהן מילות המפתח הרלוונטיות לפרופיל שלכם.
למה זה חשוב?
מנוע החיפוש של לינקדאין פועל בדומה לזה של גוגל, אם תרצו לחפש מקרר בזול, איזה מילים תחפשו? סביר להניח “מקרר בזול” , “מקררים זולים”, ודומיהם.
בלינדקאין מחפשים אנשים ותפקידים ולכן תחשבו עם עצמכם מה האדם שמחפש אתכם – היה מחפש. אילו מילים הוא היה מחפש כדי למצוא אתכם?
תמונת פרופיל מקצועית בלינקדאין
נתחיל מהשורה התחתוה – איך נראית תמונת פרופיל לינקדאין מקצועית:
- תמונה רקע נקי מאחוריכם
- מומלץ מאוד לחייך ????
- נסו שהפנים יתפסו לפחות 50% מנפח התמונה
- וודאו שהתמונה מייצגת את איך שאתם נראים ביום יום ושאין הסתרה של הפנים על ידי צל / משקפי שמש.
- הגודל המומלץ לתמונת הפרופיל הוא: 400px על 400px
תמונת הפרופיל היא הדבר הראשון שאנשים יראו כשהם נכנסים לפרופיל שלכם, אז חשוב לוודא שהיא מצולמת באיכות, וכמובן מייצגת את איך שאתם נראים במהלך היום יום.
פרופיל לינקדאין הוא כרטיס הביקור שלכם בסביבה העסקית, לכן, מומלץ שמי שנכנס לפרופיל יקבל את הרושם הטוב ביותר שאפשר.
תמונת פרופיל מקצועית טובה ללינקדאין צריכה להיות תמונת ראש או פלג גוף עליון של האדם, שצולמה על רקע רגיל וחלק.
מומלץ להשקיע קצת בתמונה עם לבוש עסקי אך לא פורמלי מדיי.
התמונה צריכה להיות ברורה, ממוקדת ומוארת היטב.
אתם צריכים ליצור קשר עין עם המצלמה ולחייך.
התמונה צריכה להיות תמונה עדכנית, ויש לחתוך אותה כך שתתאים לפורמט העגול של תמונת הפרופיל בלינקדאין.
הנה דוגמא נחמדה לתמונת פרופיל:
מומחה לינקדאין מגלה: סודות לכתיבת תיאור עצמי משכנע בלינקדאין
התיאור העצמי בלינקדאין הוא חשוב מאוד עבור מעסיקים פוטנציאליים שרוצים לגייס אתכם, זה הזמן להראות להם מי אתם כמומחים.
הצעד הראשון הוא להקדיש זמן ומחשבה לניסוח מדויק ואותנטי שמראה סדיוק מהם נקודות החוזק שלכם, היכן אתם מצטיינים, ומהו הערך המוסף שלכם כעובדים.
ספרו על עצמכם בצורה אישית:
איך הגעתם לאן שהגעתם?
מה ה”למה” שלכם?
מהם תחומי העניין שלכם?
איך הגעתם למקצוע?
מהם הערכים שלכם?
לאן תרצו לצמוח?
מהו הערך היחודי שלכם?
דוגמא לתיאור עצמי בלינקדאין (דוגמא קצרה)
שלום, שמי אורן ואני בן 32.
הגעתי לעסוק בניהול פרויקטים לאחר שסיימתי תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול. תמיד אהבתי אתגרים ועבודה בצוות, ומצאתי שתחום ניהול הפרויקטים מאפשר לי לממש את היכולות שלי באופן הטוב ביותר.
המניע שלי הוא לקדם פרויקטים שיש בהם ערך מוסף לחברה ולסביבה. אני שם דגש על פיתוח בר-קיימא וחדשנות.
תחומי העניין שלי הם טכנולוגיה, ספורט וטיולים בטבע. אני אוהב ללמוד דברים חדשים ולהיות בקיא בטכנולוגיות העדכניות ביותר.
הגעתי למקצוע באופן טבעי לאחר הלימודים האקדמיים. יש לי כישורים טובים בניהול, ארגון ועבודת צוות שעוזרים לי להצליח כמנהל פרויקטים.
אני מאמין מאוד במקצועיות ללא פשרות, שקיפות בין עובדים ויחסים של אמון וכבוד הדדי, אלו בעיניי אני הם הבסיס לכל שיתוף פעולה מוצלח.
בעתיד, אני שואף להמשיך ולצמוח בתחום ניהול הפרויקטים, לנהל פרויקטים גדולים ומורכבים יותר הדורשים יצירתיות וחדשנות. אני מעוניין לפתח את המומחיות שלי בתחומי ניהול אסטרטגי ועבודת צוות יעילה יותר.
כמנהל פרויקטים, אני רואה כערך מרכזי את המחויבות שלי להצלחת הפרויקט ולשביעות רצון הלקוחות. אני משקיע מאמצים רבים בהבנת הצרכים והמטרות של כל המעורבים, ופועל ללא לאות ליישמם בפועל.
דבר נוסף שאני מייחס לו חשיבות הוא שמירה על רמה גבוהה של מקצועיות ואתיקה. אני פועל בשקיפות מלאה מול הלקוחות והצוות, תוך הקפדה יתרה על עמידה בלוחות זמנים, תקציבים ותקני איכות.
כישורי הניהול, הארגון והתיאום הם נקודות החוזק שלי כמנהל פרויקטים. יכולתי לטפל בבעיות מורכבות תוך מציאת פתרונות יצירתיים היא זו שמאפשרת לי להוביל פרויקטים להצלחה.
אך מעבר להיבט המקצועי, אני רואה חשיבות עליונה גם בתרומה החברתית והסביבתית של הפרויקטים בהם אני מעורב. אני בוחר לקחת חלק ביוזמות שיש בהן כדי לשפר את איכות החיים של הפרט והחברה. זוהי שליחותי כמנהל פרויקטים.
ניסיון תעסוקתי בלינקדאין
חלק הניסיון התעסוקתי (Experience) בלינקדאין מאפשר למעשה אינטגרציה של קורות החיים המקצועיים שלכם בתוך הפלטפורמה.
בחלק זה חשוב מאוד לפרט היכן עבדתם בעבר, משך התקופה, תיאור התפקידים והאחריות שמילאתם, וכמובן לציין את ההישגים הבולטים בכל תפקיד.
אפשר גם להוסיף בחלק הניסיון התעסוקתי תמונות או קישורים רלוונטים. כדי לעשות זאת תחפשו את הכפתור “Add media”.
איך לכתוב ניסיון תעסוקתי בלינקדאין – דוגמא
טייטל בלינקדאין: מנהל פרויקטים בכיר
פירוט: אחראי על ניהול וביצוע פרויקטים טכנולוגיים ועסקיים מגוונים, החל משלב הגדרת המטרות והיעדים, דרך ניהול התקציב, לו”ז ומשאבים ועד להטמעה מוצלחת.
בין תחומי האחריות שבתפקידי:
- ניהול צוותים רב-תחומיים לאורך מחזור החיים של הפרויקט
- תיאום ציפיות עם בעלי עניין ומחלקות שונות בארגון
- גיבוש מתודולוגיות ותהליכי עבודה יעילים
- מומחיות בזיהוי וניטור סיכונים וטיפול בחריגות תקציב/לו”ז
- ניהול ישיבות, דיווח התקדמות ומעקב אחר משימות
- בקרת איכות והבטחת עמידה ביעדי הפרויקט
- ליווי הטמעה ומעבר לשגרת תפעול
בעל ניסיון מוכח בהובלת פרויקטים מורכבים בתחומי ביטוח, פיננסים וטכנולוגיה. שואף להרחיב ולגוון את הניסיון בפרויקטים העוסקים בחדשנות.
כישורים (SKILLS) בלינקדאין
חלק הכישורים (Skills) בלינקדאין מאפשר להוסיף ולסווג מיומנויות, יכולות וכישורים מקצועיים הרלוונטיים לתחומי העיסוק והמומחיות שלכם. חשוב לבחור בצורה מדוייקת, את הכישורים שתואמים את למטרות שהצבתם לעצמכם ולסיפור המקצועי שלכם.
באותה הזדמנות, פנו לאנשים שעבדתם איתם בעבר, קולגות, לקוחות עבר או אנשים שיכולים להעיד עליכם מקצועית ובקשו מהם לעשות “תמיכה” לSKILLS שלכם (Endorsment)
במקרה של אורן למשל הוא יוכל להוסיף את הכישורים הבאים:
1. ניהול זמן
2. תקשורת בין-אישית
3. פתרון בעיות
4. קבלת החלטות
5. מומחיות ניהול סיכונים
6. ניהול משאבים
7. מנהיגות
“פתוח לעבודה”
תוכלו להראות שאתם מחפשים עבודה באמצעות הכפתור Open to שנמצא מתחת לHeadline שלכם
שם תוכלו לבחור באיזה משרות אתם מעוניינים, האם אתם גמישים בחיפוש העבודה או שתהליך חיפוש העבודה הוא דחוף לכם, האם תרצו לעבוד במודל מסורתי היברידי או עבודה מרחוק או שלושתם יחד.
למי שחושש האופציה יכולה להיות נראית למגייסות בלבד ככה שלא כולם ידעו זאת עליכם.
עכשיו – שימו לב לזה: יותר מ85% מהמעסיקים והמגייסים בעולם משתמשים בלינקדאין כדי למצוא עובדים באופן קבוע!
אז עכשיו כשאתם יודעים את זה, בואו נחפש עבודה.
חיפוש עבודה בלינקדאין
כיצד להפיק תועלת מרבית מלינקדאין בחיפוש עבודה
לינקדאין מספקת כלים יעילים לסיוע בחיפוש עבודה עבור משתמשיה. ניתן לעדכן בפרופיל שאתם מחפשים עבודה בעזרת האפשרות “Open to” המופיעה מתחת לכותרת הפרופיל. שם ניתן לפרט באילו תפקידים אתם מעוניינים, עד כמה החיפוש דחוף, והעדפות לגבי מודל עבודה.
חשוב לציין שרק מגייסות ייראו את המידע הזה במידה ותגדירו את זה!
כאן יש הדרכה איך לחפש עבודה בצורה נכונה ממומחה בלינקדאין
המלצות בלינקדאין
חלק ההמלצות (Recommendations) הוא חלק חשוב בלינקדאין כדי להציג מומחיות והישגים מקצועיים באופן משכנע ואמין ביותר.
בחלק זה ניתן לבקש מהממליצים – לרוב מנהלים, קולגות או לקוחות לשעבר – לכתוב המלצה אישית המתארת ומדגישה את נקודות החוזקה שלכם והישגים בולטים במהלך עבודה משותפת.
אני ממליץ בחום לפנות בבקשה אישית לאנשים שיוכלו להמליץ עליכם להמלצה כזו.
ההמלצות אישיות האלו הן “הוכחה חברתית” משמעותית.
יצירת תוכן בלינקדאין
טיפים שימושיים ליצירת תוכן אפקטיבית בלינקדאין
ההמלצה שלי ליצירת תוכן בלינקדאין היא לפרסם 2-3 פוסטים בשבוע.
נכון, אני יודע שזה לא קל, אז הנה כמה רעיונות לסוגי תוכן שיכולים לעזור לכם להתחיל:
– יש לכם תובנה מעניינת לאחרונה? כתבו על זה!
– חוויתם אירוע משמעותי בעבודה? שתפו את הסיפור והלקחים!
– הצלחתם להתגבר על אתגר אישי? ספרו על זה!
– השגתם הישג כלשהו? תפרסמו את זה!
– סיימתם קורס חדש? סכמו את התובנות המרכזיות ועדכנו את פרופיל הלינקדאין שלכם!
כאן יש הדרכה איך לקבל חשיפה בלינקדאין
איך ליצור קשרים בלינקדאין
אחד הדברים הכי חשובים בלינקדאין אם רוצים לקדם את הקריירה זה לבנות את הנטוורקינג שלכם.
הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה, שלב אחרי שלב, בשפה פשוטה.
זאת ההמלצה שלי ל-500 החיבורים הראשונים שלכם:
50 הראשונים – חברים קרובים, אנשים שלומדים/עובדים איתכם. בקשו מהם גם המלצות על הכישורים שלכם.
100 הבאים – אנשים שעובדים בתחום שאתם שואפים אליו. כדאי לפנות בהודעה אישית להתייעצות.
150-250 – אנשים עם רקע משותף כמו חברי תיכון או תואר, או תחומי עניין זהים.
251-300 מגייסות לתפקידים רצויים. חפשו במשרות ושלחו בקשת חיבור.
301-400 משפיענים וכותבי תוכן מובילים בתחום.
401-500 תלוי מטרה ספציפית
כאן יש מאמר מפורט כיצד לעשות את כל המידע שקראת עד עכשיו
קבוצות בלינקדאין
מומלץ מאוד לנצל את הקבוצות בלינקדאין בתחומים שמעניינים אתכם.
כמומחה בלינקדאין, אני נמצא בהמון קבוצות רלוונטיות שנותנות לי ידע וכלים או סתם להתעדכן בעולם העבודה החדש.
לבניית פרופיל לינקדאין מקצועי מלאו את הפרטים
דיונים בלינקדאין
אחרי שהצטרפתם לקבוצות המעניינות אתכם בלינקדאין, כדאי מאוד להיות פעילים בדיונים שם.
אני יכול לשתף אתכם שהמניסיון האישי שלי כמי שמלווה אנשים למציאת עבודה, יוא לי המון פעמים להגיב ולעזור לאנשים.
לכן, אותו דבר אתם- שתפו מהניסיון והידע שלכם, הגיבו לפוסטים אחרים, תנו לייקים. זה יראה שאתם בקיאים בתחום וזה יוצר אמינות.
וזה גם מגדיל את החשיפה שלכם לאנשים רלוונטיים כמו לקוחות או מעסיקים פוטנציאליים.
לסיכום, אני ממליץ מאוד להשתתף בדיונים מקצועיים ולהתחבר עם אנשים, תדעו לכם שיש שם המון ידע וניסיון והרבה ישמחו לעזור ולייעץ, ככה זה בלינקדאין.
זו תהיה עבורכן הזדמנות מצוינת ללמוד, להרשים, ולהרחיב את הרשת החברתית!
יצירת תוכן
אחת הדרכים הכי טובות לבסס את עצמכם כמומחים בתחום בלינקדאין זה לשתף תוכן איכותי כמו מאמרים, בדיוק כמו זה למשל.
ככל שתפרסמו יותר תוכן מעניין כזה, יותר אנשים יבקרו בפרופיל שלכם, יעשו לייק ושיתוף ובכלל תהיו יותר משפיעים בתחום שלכם.
זה גם יגביר את הסיכויים שלכם למצוא שיתופי פעולה חדשים או אפילו עבודה חדשה.
כמובן שהכמות לא צריכה לבוא על חשבון האיכות. חשוב שהתוכן יהיה איכותי ושימושי.
אבל אל תפחדו לשתף – זה יקדם אתכם.
פרויקטים בלינקדאין
כדאי לכם לשים לב לאופציית ה”פרויקטים” בלינקדאין. תוכלו להראות שם דוגמאות מהעבודות שלכם ועל הישגים שלא בהכרח יקנסו בלשונית ה”ניסיון”.
כשאתם משתפים את העבודות שלכם אתם מקבלים יותר חשיפה ומושכים לקוחות, שותפים או מעסיקים פוטנציאליים.
זו ההזדמנות שלכם להראות מה הערך שאתם מביאים לשוק ולעזור לאנשים להבין מה בדיוק אתם עושים.
שמרו על פרופיל הלינקדאין שלכם מעודכן
כמומחה ללינקדאין אני חייב להגיד שזה קריטי לשמור על הפרופיל הלינקדאין שלכם מעודכן כל הזמן.
אל תזלזלו בזה – מגייסות מעסיקים בודקים את הפרופיל הזה לפני שהם מחליטים אם להזמין אתכם לראיון עבודה או לא.
זו בעצם ההתרשמות המקצועית הראשונית שלהם מכם.
אז קודם כל, חשוב למלא שם נתונים בסיסיים ועדכניים על הניסיון וההשכלה שצברתם עד היום.
כל תפקיד חדש שאתם מתחילים, כל קורס שסיימתם, כל הישג אישי רלוונטי – לשים את כל זה בפרופיל.
בנוסף, אל תשכחו גם להוסיף תמונה נורמלית ומקצועית שלכם.
תארו בקצרה מה אתם עושים היום ומה המטרות המקצועיות שלכם לעתיד.
תתייחסו לזה כאילו זו ההצגה העצמית הכי חשובה שעשיתם אי פעם.
כי באמת ככה מעסיקים ולקוחות רואים את זה.
אז שווה להשקיע ולהציג את עצמכם באור הכי טוב!
השתמשו ב “ LinkedIn Analytics“
LinkedIn Analytics היא תוכנה שעוזרת לכם לנתח את הנתונים של הפרופיל שלכם בLinkedIn.
על ידי ניתוח הנתונים אתם יכולים להבין בצורה טובה יותר מי צופה בפרופיל שלכם, כמה אנשים מגיבים לפוסטים שלכם ועוד.
זה אולי קצת מתקדם ויותר רלוונטי ליוצרי תוכן אבל בעיני זה פשוט.
אחד הדברים הכי חשובים לבדוק זה כמה אנשים צפו בפרופיל שלכם ב-90 הימים האחרונים.
אתם יכולים להשוות את המספר הזה לאנשים אחרים באותו תחום. ככה תוכלו לראות אם אתם מקבלים חשיפה.
לינקדאין לחיפוש עבודה
לינקדאין היא הפלטפורמה הכי טוב שיש כדי לחפש עבודה ולקדם את הקריירה שלכם. אפשר להשתמש בה כדי למצוא עבודה, ליצור קשר עם מגייסים ומנהלי גיוס ולהגיש את קורות החיים שלכם ישירות לחברות.
הטריק הוא לדעת לסנן ולחפש משרות שמתאימות לניסיון ולכישורים שלכם.
אפשר לסנן לפי מיקום, תחום ותפקיד, בנוסף , יש אפשרות שנקראת “עבודות מומלצות” ששולחת לכם עדכונים אוטומטיים על משרות מתאימות.
דגש חשוב לפני שאתם מתחילים – תתאימו את הפרופיל שלכם לסוג התפקידים שאתם מחפשים.
כמובן שאפשר גם לעקוב אחרי חברות שמעניינות אתכם ולראות האם יש שם את המשרה שאתם מחפשים.
אל תפחדו ליצור קשרים חדשים ולהיות מעורבים באופן קבוע – זאת המטרה של האתר הזה ושווה מאוד לנצל את זה. תזכרו שהפרופיל בלינקדאין זה בעצם הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם, אז חשוב לטפח אותו.
אל תחששו ליצור קשרים ואינטראקציות ותגלו מעורבות באופן קבוע, זו המטרה בפלטפורמה וכדאי לכם לנצל אותה עד תום.
חשוב מאוד לזכור שפרופיל הלינקדאין הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בעולם העסקי – ככה צריך להתייחס אליו.
השקעה בפרופיל הלינקדאין יכולה להביא לכם תוצאות איכותיות וקהל חדש של לקוחות ולכן היא חשובה מאוד.
לכן, מומלץ לדבר עם מומחה לינקדאין שיעזור לכם להשיג את המטרה שלכם ולמצוא עבודה.
כחלק מתהליך המיתוג האישי אצלנו במרקורי, אנחנו מזהים ביחד עם הלקוחות את החוזקות, התשוקות והתרומה שלהם לשוק העבודה ובונים להם סיפור מקצועי ייחודי ומדויק.
על בסיס הסיפור המקצועי אנו בונים את קורות החיים ואת פרופיל הלינקדאין,יחד עם מומחה לינקדאין כך שהלקוחות שלנו יוכלו למתג את עצמם בצורה הטובה ביותר.
קבוצות מומחים בלינקדאין
הקבוצות בלינקדאין הן הזדמנות מושלמת להתחבר לאנשים בתחום שלכם וליצור שיתופי פעולה מגניבים. אם יש לכם נושא מסוים שאתם מומחים בו או רוצים להתמקצע בו, תמיד תוכלו למצוא קבוצה עם אנשים רלוונטיים.שם תוכלו לשאול שאלות, לשתף טיפים וידע שימושי מהניסיון שלכם, למצוא משרות פנויות ופשוט לעשות חיבורים חדשים עם אנשים בעלי עניין משותף. לפעמים הקבוצות האלה יכולות להיות ממש מועילות ברמה המקצועית – למדתם שם דברים שהקדמו אותכם בקריירה.
אז כדאי בהחלט לקפוץ לדיונים השונים ולהציג את המומחיות שלכם. יש שם המון ידע שחבל לפספס.
דפי חברה בלינקדאין (לעסקים)
דפי החברה בלינקדאין הם מצויינים למי שרוצה לקדם את העסק שלו. הם נותנים לכם פלטפורמה לשווק ולפרסם את עצמכם, למשוך עובדים, לקוחות או שותפים חדשים.
דרך דף חברה אתם יכולים לבנות תדמית מקצועית, לעדכן על מוצרים ושירותים חדשים, לפרסם משרות ועוד. דף מקצועי יכול למשוך אנשים חדשים, ולשפר את המוניטין שלכם כמומחים, בלינקדאין.
אם אתם רוצים את היתרונות של לינקדאין לעסקים, כדאי לכם להשקיע בחכמה בבנית הדף והאסטרטגיה שלו.
למידה והתמחות בלינקדאין
לדעתי האישית, ממש כדאי לנצל את הפלטפורמה המעולה של לינקדאין שנקראת LinkedIn Learning. יש שם אלפי קורסים מקצועיים ממומחים מכל רחבי העולם, תוכלו להתקמצע בכל מקצוע שתבחרו.
אתם יכולים לבחור בעצמכם איזה תחומים מעניינים אתכם, איזה כישורים אתם רוצים לפתח, וללמוד בקצב שלכם.
הקורסים בלינקדאין נוחים מאוד, מאורגן ומסודר בצורה ברורה עם סרטונים, מצגות תרגילים וסיכומים.
בסוף כל קורס אפשר לקבל תעודה רשמית על ההשתתפות מלינקדאין.
אז בהחלט ממליץ לנצל את זה, זו השקעה מצוינת בעתיד שלכם.
טיפים לסיום ממומחה לינקדאין
אז לסיכום, קודם כל תזכרו שבלינקדאין העיקר זה איכות הקשרים ולא הכמות. אל תאשרו “סתם” בקשת חברות או תשלחו בקשות למי שלא מכירים. פחות עדיף חיבורים אלא רק כאלה שבאמת מעניינים אתכם מקצועית.
כשאתם מגיבים למישהו, כדאי להשקיע כמה דקות נוספות כדי לכתוב תגובה אישית ואמיתית במקום תגובה אוטומטית – זה יעזור לחשיפה של הפרופיל שלכם, כן כן.
והכי חשוב – לעולם אל תשכחו שלינקדאין בנויה מאנשים אמיתיים. תמיד כדאי למצוא הזדמנות לעזור למישהו, לתת עצה או פשוט לחלוק כמה מילים טובות. זה מה שהופך את הרשת הזו למקום כל כך מדהים!